Kolay Kurulum XBox - Minecraft 1.6.2 Setup İndir




Evet arkadaşlar uzun bir aradan sonra ilk defa paylaşım yapıyorum.Minecraft 1.6 çıkalı çok oldu fakat bazı nedenlerden ötürü ancak 1.6.2'ye yetişebildim.1.6 dan sonra harika yenilikler geldi özellikle beni en çok etkileyeni at oldu.Evet at üstüne binilen dört ayağı var hah o işte.İlk duyduğumda çok garipsesemde sırf denemek için hemen bir creative mod açtım ve denedim.Çokta iyi bulmadım aslında atı istediğimiz yöne hareket ettiremiyoruz.En azından ben yapmıyorumdur.Çok uzatmaya gerek yok özelliklerini aşağıda belirticem birazda setuptan bahsedelim.Setup dosyasını kuruyoruz ve minecraft launcherımız hazır.Korkmayın! kayıt gerekmiyor play tuşuna basarak oyunu full sürümünü oynayabilirsiniz.Çünkü oyun crackli.Yani Multiplayer falan oynayabiliceksiniz.Launcherı hazırlayan grubun adını şuan unuttum indirince bakarsınız.Artık özelliklere geçelim.


1.6 ile gelen özellikler;



  • Atlar eklendi

  • Maymun ve katırlar eklendi

  • Atlar için zırh eklendi

  • Yularlar eklendi

  • Halılar eklendi

  • Hardened Clay ve Stained Clay eklendi

  • Parça kömür eklendi

  • İsim künyeleri eklendi

  • Saman balyaları eklendi

  • Kaplama paketleri artık sesleri de taşıyabilen "kaynak paketleri" oldu.









 Minecraftsetup.exe>next>next>next>install>finish
Masaüstündeki Minecraft ikonuna tıklayın ve oynayın.



    Yorumlar